smootie. <3

Nu är jag för första gången ensam i lägenhet, Henric är i city och dricker öl med en gammal polare. Jag hoppade över för att jag ska på arbetsintervju imorgon. Vill känna mig lite fräsch iallafall:)

Idag har vi varit och handlar, ett jävla meck. Men för att underlätta handlingen ska jag inhandla en rullväska, en sån tanter har och handlar med. Jag tänker inte krånka runt på massa kassar i onödan, inte bra för ryggen.
Åh vi var förresten ute och gick i morse. Jag gillar att bo lite på landet, här finns fina skogsstigar att promerna på och stora hus att imponeras av : ) Resten av dagen har vi spenderat med att tvätta och dammsuga. Annars har vi mest legat i soffan och hånglat.....
TIPS: OBH Nordikas mixer. En himmelsk maskin som Henric fick i julklapp som ger oss smootie varje morgon.
Frysta bär med en skvätt mjölk! Inte bara gott, nyttigt!



Om man bara hade fått tag i en sån häftig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!



Låter som ni har kommit till ro där uppe =). Skoj!

Vi saknar och tänker på er... Hoppas det gick bra på intervjun. Kul om du får det så du har något att göra om dagarna när H är i skolan. Ha de bra syrran så hörs vi! Puss

2009-01-16 @ 20:25:47
Postat av: Kajsa

Kärringväska. Jag hade kunnat dricka öl med en gammal polare.



Jag älskar dig

2009-01-16 @ 22:35:27
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0