Äppelpaj blir myset till Irene Huss.

Efter alla virus jag tydligen skickar via msn, har jag idag formaterat om datorn. Det borde ge virusfria resultat.
Imorgon börjar Henric på polishögskolan och jag börjar inse att mitt liv här har börjat, semestern är slut. Nu ska jag börja jobba och fixa med mina betyg, så att jag kan komma in på sjuksköteskelinjen.
Lite projekt på gång, men jag har ju trots allt ett par år på mig att ordna till de hela! Jag är dock lite små sur över att jag måste till komvux i Märsta, jag vill ju vara lite mer inne än så....


Lilla Madeleine leker på vår lekplats.

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Nästa gång du får virus, läs på detta istället:



http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/january/hur-du-tar-bort-msn-viruset.html



Skicka även det till alla dina kontakter som är smittade.

2009-01-31 @ 14:27:02
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0