el stockholmo

Nu har vi slagit oss till ro i vår mysig lägenhet i Rosersberg(a). Det tar 30 minuter till city med pedeltåget, vilket är najs : )
Landet runt om kring är idylliskt med villor och lägenheter och en väldigt trivsam "Handlaren". En liten lokal affär här i byn, vilket försvårar vår storhandling som vi måste göra på annan ort. Men varför inte ett matäventyr!!!

Lägenheten är stor, en fet walkincloset, stor toalett, bra ytor i köket och fina färger på väggarna! Som hittat!
Jag tänker inte lägga upp några bilder för jag vill att alla ska bli lika chockerade som Norrman blev idag : )

Det känns dock som vi är på en semester.
- Jag ska bara vara borta i två år på en liten miniweekend : )

Mamma och pappa åkte i förmiddags och det var tungt, jag bröt ihop och kände mig som en tioåring, jag ville bara rusa efter dem och be dem stanna. Jag har svårt att tänka mig att jag inte har dem på längre än 20 minuters avstånd.
Det är fortfarande tungt, men det känns bättre. Jag har ju Henkan som håller om mig <3

kissi sängen och ha det bra
ligga lite å fundera
varma om stjärten som en sommardaa
jag tror jag kissar lite mera...



VÅRT NYA HUSDJUR, HUGO.


Kommentarer
Postat av: Elina

så skönt att ni kommit till rätta...det låter ju som ni har fått en kanonlägenhet:)Nu kommer det bara kännas konstigt att du är så långt borta, man har inte riktigt vant sig än,men det är tur att det finns färdmedel:)Ha det så bra där uppe å hälsa Hengan!puss

2009-01-12 @ 13:37:43
Postat av: Tina

Jag bryr mig bara om Hugo eftersom du inte visar lägenheten, haha... Han ser ju faktiskt ut som gamla Hugo...

2009-01-12 @ 14:21:32
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag HATAR dig för vad du har i din soffa. Men gnid in det bara... Förutom att jag vill vara du just nu, så glädjer det mig att ni trivs. Vem vet, jag kommer kanske förr än du anar;) Och då förväntar jag mig inte att vara den enda gästen;)

2009-01-12 @ 16:01:39
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0