Vi har byggt en snölykta.

Idag fick jag tag i numret till min gamla chef, så att min nya chef kunde kolla mina referenser och som jag trodde, kommer jag bli anställd på Korpkulla i Upplands-väsby. Förresten så fick jag ett röstmedelande från ett annat jobb som jag skickade på via ams. Jag tänkte ringa tillbaka till henne efter att jag vet ungefär hur mycket jag får jobba hos Korpkulla. Jag håller tummarna hårt att jag inte jobbar den 27-30 då Tina kanske ska komma upp. Eller iaf att jag inte jobbar alla dagarna!
Idag var det Henrics första dag på PHS, han kom hem med ett leende på läpparna, så jag tar det som att han trivdes.
Plus att det är hans namnsdag, Henric = Hemmets härskare...haha he wish!!!

Fick precis ett samtal från en gammal vän från högstadiet. Sjukt oväntat, men jätte roligt. Han har också precis flyttat hit och bor i Upplands-väsby! Har man en bekant i närheten : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0