ljuva ledighet.

Idag när jag kom hem från jobbet la jag mig i vår hängmatta och läste ut min bok:
Paulo Coelho- Veronika bestämmer sig för att dö.
Titeln låter kanske lite depressiv men det är en otroligt genomtänkt bok som bygger på meningen med livet och förmågan att låta sin bitterhet förstöra det ända liv man har. Det är absolut en läsvärd bok, det är en bok som får en att tänka till och självgranska sig själv. Den är djup! 
 
Nu har jag bara två dagar kvar att jobba innan min 2 veckorssemester, fan vad gött :D Efter den ska jag bara jobb 6arbetspass, sen åker vi till Cypern!!! Men nu ska jag gå ut och powerwalka som det så fint heter.


Utan Distillers på Ipoden för att iTunes inte fungerar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar jätte mycket till Cypern nu.... =).. 1 månad kvar..

2009-07-15 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0