Sollentuna Bo :D

OJ, nu är flytten gjord, pust. Denna vecka har varit fartfylld, flytten gick dock väldigt smidigt, en timme ut och en timme in,  Johanna gav oss en hjälpande arm. Senare samma kväll kom Jarmo & Johanna på inflyttningsmiddag/plockmat : ) Sen har man ju börjat sitt sommararbetande 100%, så man har inprincip bara jobbat och packat upp... I torsdags träffade jag Floppen, Anna, Hampe & Elias på söder och drack rödvin på ett berg! Vacker utsikt, solnedgång och en bakfylla dagen efter :D Fint ska det va´.



Nu är äntligen allt på plats, därav att jag befinner mig vid datorn. Nu har vi till och med ett dator bord :D mina föräldrars antika sekretär, (om något bryr sig) Men skillnaden från innan är slående!
Imorgon skriver jag vidare om äventyren när mamman & pappan var i storstan : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0