Bada bada bada

Idag har jag badat i MÄLAREN, det var inte alls så kallt som jag hade förväntat mig, jag plaskade omkring en stund.
Två tonårsmopedflickor tittade irriterad på mig när jag flöt omkring, verkade nästan som att de tyckte att jag var lite ivägen i deras solstund.




Sen nu ikväll har vi varit i stugan och mätt. Trodde först att soffan inte skulle komma genom vardagsrummetsdörren, blev lite kaos. Tills vi för 5 minuter sedan gjorde ett försök genom vår toadörr och insåg vår idioti. Soffan kommer genom, vi kan behålla den, annars kör vi den genom fönstret (allvarligt).
Det kommer bli lite "compackliving" i stugan, men det kommer vara nice. Vi kommer förresten flytta in tidigare än tänkt, den 29 juni! !!! Jag längtar.


 


Kommentarer
Postat av: Johan!

Sa mysigt, hihi ;o)

2009-06-18 @ 06:22:09
Postat av: Tina

Biljetter bokade, snart se er skogsvilla;)

2009-06-18 @ 18:47:43
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0