You're just a big mouthed woman

Tråkigt nog har det ännu igen strulat till sig med komvux. Jag gjorde enansöktan till att plugga naturkunskap B till höst. För det första var det långt efter ansökningsstoppet, men studievägledare trodde inte det spelade så stor roll. Andra problemet var att studierna började den 17 augusti, då jag ligger på playan på Cypern... Efter många samtal hit och dit lyckades jag få ett OK att jag skulle börja senare. Därefter slog det mig att jag flyttar till ny kommun nästa veckan.
OCH DÄR GICK DET NOG ÅT SKOGEN. Imorgon måste jag ringa Sollentuna kommun och kolla om dem har platser kvar på deras komvux eller om dem vill betala mina studier i Mästa (vilket inte är så troligt). I´m an asface!
Men vi får se vad dem säger först innan jag skriker glåpord åt det hela!

Nu har Henric fått ett litet schema, tog oss en massa hjärnaktivitet innan vi lyckades förstå schema uppläggningen. Men det ser lovande ut :)


Har precis klubbat helgaktiviterna när Tini kommer upp : )

Kommentarer
Postat av: Tina

Gynning och Berg, som gjort för att lyckas;) Vad är det för bild? :O

2009-06-24 @ 15:08:29
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0