Citat: Märstapendeln är ungefär som Brobybussarna under Kristianstaddagarna.

Män som hatar kvinnor är en sevärd film, kanske till och med bättre om man inte läst böckerna. Fast enligt min mening bör man läsa böcker, bara det att i filmen är det många viktiga detaljer som inte kom med.

I onsdags kom Flopp på ett hjärtligt besök, det blev en kväll med tjat, sex and the city & Sällskapsresan. TYDLIGEN är det ett MÅSTE att man har sett Chillingänget, Sällskapsresan & Jönssonligan. Så jag blev tvingad att se och skratta åt Stig-helmer. Den var roligt, det kan jag erkänna. Så jag har kanske inte så jävla dålig humor trots allt. Igår tog vi oss en runda till Sollentuna centrum och köpte vin och hårfärg. Senare på kvällen kollade vi på "Fotboll Factory", obehaglig men bra. Idag har jag varit i Väsby och fikat med Esteban, en gammal högstadiekompis som bor i Väsby. Det var riktigt trevligt, det var skönt att snacka av sig, snacka lite skit och bara hänga. Nu sitter jag i vardagsrummet och snart ska vi ses på film och käka popcorn. Imorgon ska jag på en kvinnoseperatiskt fest på 44:an tillsammans med Filippa och hennes kompisar : )
Too be continue.


Kommentarer
Postat av: Anonym

All heder år denna Flopp, som har lyckats med något jag har kämpat med i snart 10 år. Erkänn, Stig H Olsson är kul!

2009-03-12 @ 13:52:00
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0