Great news.

Henrics första tenta gick galat och efter den fick han SOMMARJOBB, som ordningsvakt på Grand Hotell, snacka om flott :) Min dag på jobbet var fartfylld, (minst sagt) men den blev så JÄVLA mycket bättre när en man ringde och erbjöd mig jobb som timvikare på en förskola.
Jag skickade ett cv via ams för en månad sedan angående timvikarie till förskolor här i närheten, men jag trodde aldrig jag skulle få det, har ju ingen utbildning. Men i och för sig är ju mina tanter ungefär 8 bast i huvudet...
Jag hoppas innerligen att jag får det, men det tror jag :) Vill gärna kombinera mitt demensboende med något annat och barn hade passat perfekt. Tydligen är man ute i skogen hela dagarna, awsome:D

Imorgon ska jag göra högskoleprovet! Jag har läst en del i en bok jag beställde från internet, "Den kompletta guiden till Högskoleprovet". Till nästa gång ska jag plugga så jag vet vad för mattematik etc jag kan förvänta mig, så jag kan få ett bättre resultat. Imorgon är mest på test, se vad jag kan!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hur gick hogskoleprovet? =)

2009-03-31 @ 17:19:26
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0