bullfitta.

I veckan kom Filippa hem från sin resa i Sydamerika. Så i fredes åkte jag och Henric hem till Filippa för lite middag och vin. Den lilla kvinnan hade lyckats göra så fantatiskt goda glutenfria muffis att jag skämdes, på första försöket... Pinsamt.
Vi fick se hennes bilder ifrån resan och dem var helt ofattbart vackra, ett tag trodde man att hon hade klippt in sig själv i bilderna. Jag fick ett par bruna ögonhängen från Bolivia och ett halssmycke : ) sen var hon ju brun och snygg, med en massa nya roliga historier! Avundsjukan var på topp : )
Igår träffade vi henne och ett gäng av hennes vänner på Söderkällaren, ett reggaehak på Söder (!) Ni skulle ha sett minen på en av tjejerna när Henric sa att han studerade till polis. Hon skrattade sig in i väggen och trodde seriöst att han drev med henne... Det var roligt men jag tror diskutionen mellan dem gick relativt bra...
Trots min huvudvärk som faktiskt botades bättre med öl än Alvedon, var det trevligt.

Idag har vi haft städdag, söndagen är vår städdag. Ut med mattorna och skrubba, skrubba som faaan. Det blev skinande rent!!!


xoxo
FUCKING GOSSIP GIRL

Kommentarer
Postat av: Tina

Ah, sa du verkar ha haft en underhallande helg;) Allt ar bra med dig hoppas jag?! Snackade med dig pa msn for nagra dagar sen. Jag trodde det atminstone, anda tills jag sa hejda. Da ser jag att det ar Sven jag snackar med. Inte konstigt hon bara fattade halften av allt jag snackade om, hihi.

2009-03-02 @ 11:56:32
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att kunna skriva "VI" om städardagarna. Hrmm...

2009-03-12 @ 13:55:10
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0