En vecka i Kristianstad.

Jag varnar redan nu att detta kommer bli ett långt inlägg, jag skriver om alla dagarna i samma inlägg : )

I torsdagskväll kom jag hem till Österslöv. Det blev en sen middag med familjen, kramning alla i djurparken och en god sömn. Fredag morgon åkte jag till Emelie på salongen och klippte,slingade, färgade mitt hår, som en del av min födelsedagspresent. Därefter träffade jag Henric tillsammans med Linda, Jennie & Macke på en middag/kaffe på Rosegarden. Vi planerade lite inför helgens sup och hade uppdatering av livets händelser! Mycket trevligt!
Efter det en fika hos Plantin som gratulerade mig med tårta & SODASTREAMER!
En snabb vända i Österslöv, bytte kläder för att därefter åka till stan och äta middag på Lilla Tavernan med familjen.
Förfesten var hemma hos Macke och utestället blev Harry´s.


Dagen efter en aning bakfull, var det min lite för tidiga födelsedagsmiddag med familjen + farmor/farfar. Jag fick mina presenten varav en var alla mina djur inramade i olika svart/vita kort : )
Det var en trevlig tillställning med god mat och trevligt sällskap. (Vår trevliga promenad i skogen gav fina naturbilder).


SNIGELKÄRLEK!


Senare på kvällen begav vi oss till Lina & Jakob på fest. En trevlig kväll fylld med nostalgi, diskutioner och tydligen med alla bilder i svart/vitt.




Söndagen var adjö till Hengan och hemmahäng med mamma & pappa.


På måndagen åkte mamma och jag med lunch till Emelie på salongen, fikade hos min faster Jeanette.
Eftermiddagen befann vi hos i luften... Pappa körde flygplan (ratta-själv) vår julklapp till honom. Vi flög över Åhus, Immlen, Landön, Rådelövsjön, vår hus, Kristianstad och jag var så jävla åksjuk att jag trodde jag skulle spy i flygplanet.
Trots det var det en häftig upplevelse.



I tisdags var jag och syrran på Skånes djurpark. Vi ville hitta på något roligt att göra men som var lite out of the blue, därav Skånes djurpark. Det var en solig långpromenad med en massa djur att titta på.
Senare på kvällen var jag en runda hos Tina och kollade bilder från hennes & Josses resa.


Slutligen onsdag, helkväll med Tina & Elina. Vi träffades efter Tinas jobb på en fika ute på boulevard och därefter åkte vi och handlade middag. Det blev en god middag, (en mat bild såklart) och efterrätt. Resten av kvällen spenderade vi på VÅRT bästa sätt, med ett roligt spel, Trivial Pursuit.




Och i torsdags förmiddag åkte jag tillbaka till STHLM.



Kommentarer
Postat av: linda

Hihi tycker de e kul att jag har bytt namn ^^ Från linda till lina... eller har jag de?

2009-05-31 @ 20:20:48
URL: http://liiiinda.blogg.se/cinin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0