Valborgsmässoafton.

Igår hade vi lilla Esteban på middagsbesök, grillade korv, kött, linsburgare och spelade ett parti Trivial Pursuit.
Vi hoppade dock över elden, jag hann se lite påväg till Esteban. Han hade tappat sitt pass påväg till oss, så senare på kvällen åkte vi till honom och hoppades på att det låg i hallen, vilket det inte gjorde. Så istället för att puba tog vi oss ett glas vin hos Esteban och spelade Cluedo. Men det var helt ok, för jag VANN!!!!!! Ni skulle sett Henrics min...

Utanför stationen i Väsby har dem satt igång fontänen och när vi kom dit igår trodde vi seriöst att det hade snöat. Det låg en vitt tjock massa bredvid fontänen och det luktade SÅ gott :D Det var skum, skum överallt :D
Jag garvade som fan, såg hystersikt ut.

Nu ska vi förbreda nästa grillning för ikväll kommer Johanna & Jarmo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0