doh.

Hej.
Jag har inte lägga upp alla mina sköna bilder från maskeraden i lördags, men den tiden kommer.
Jag har som sagt börjat jobba igen, SOM ATTAN! På grund av att jag har gått hemma i 2 månader kommer jag stå på "plusminusnoll" en månad framåt, för att jag är timvikare. Vi får vår lön en månad efter och för att få en massiv lön till jul ska jag jobba varje helg tills vi kommer hem den 20 december!!! JIPPIE....uh. Alla passen är inte 8 timmars långa, men det är 80% kvällstid, fast inte alla dagar i veckan, men jag hoppas på att kunna jobba ännu mer.

Nej, nu måste jag plugga lite till. Jag är hemma ikväll och pluggar. Jag fick tacka nej till myskväll och discokväll, det sög ordentligen, för jag är inte ute och ränner alls ofta här uppe. Men snart, snart, snart är denna kurs klar och då kan jag glömma, radera det och göra något roligt. Kanske kolla på Paulo Coelhos film som snart kommer på bio, " Veronika bestämmer sig för att dö".
SEVÄRD OCH ÅTERIGEN LÄS DEN!



"Hold n Cold"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0