Lördag.

Känner mig trött, förmodligen för att jag fick ungefär 3 timmars sömn. Började jobba klockan 7 idag och har nästan precis kommit hem, ska snart klä om för att åka till Johanna & Jarmo. Det tar 1 timme att ta sig dit, får bli min powernap. Annars så sa utlaSÖLtanten Maj-Lis idag att jag var:
- som en ängel utan vingar :)
För att jag kunde sätta fast ett bord till en rullstol, vilket man inte behöver vara hjärnforskare för att kunna.
Jag hatar människan, hon är värdelös att arbeta med, det går så jävla långsamt och så ska hon kissa stup i kvarten... Jävla tur att chefen fick henne att gå i pension. Plus att hon alltid ska smöra för att ingen ska märka att hon inte gör ett skit....

PAH, slut gnällt!!!
Nu har dörrfan också gått upp, jävlar anama.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0