General Knas.

Det gick uselt på högskoleprovet, ni som gjorde högskoleprovet vet att man fick 2 läsförståelser efter varandra och därefter engelska läsförståelse och ord. Alla dessa tre läsjävlar på förmiddagen. Naturligtvis gick min första läsförstående betydligt mycket bättre än den andra och det blev den andra som gällde : ( Sen gick det bara utför... Men det kommer ju fler chanser.

Nu har jag och Henric precis avslutat våra pluggtimmar, suttit ett par timmar i vardera rum och skrivit, läsit och reflekterat.
Jag har 2 uppgifter kvar på min tenta som jag snart ska skicka iväg, men jag måste tänka till innan jag skickar iväg den, för när min tenta är rättat kommer jag få 3 tillfälle att göra min muntliga redovisning och därför får man ju planera så att det inte blir värsta jobbveckan eller när man inte är hemma.

MEN DET ÄR SÅÅÅ SKÖNT ATT DEN SNART ÄR KLAR, ÖVER, BORTA.



Svenska Akademin har lagt ner : ( Tråkigt, för jag minns deras uppträdande som extremt bra.


Kommentarer
Postat av: linda

högskoleprovet e = bajs, gick inte så bra för mig heller:P

2009-10-29 @ 21:39:56
URL: http://liiiinda.blogg.se/cinin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0