En perfekt höstdag.

I förrgår kom Sara upp till Stockholm och igår var hon och jag på Djurgården, Rosendalsträdgård. Vi gick på lökmarkand, jag köpte mig ett par olika lökar som jag ska plantera en dag snart. Även om trädgården säkert är mest ljuvlig på sommaren var det mysigt att promenera längs planteringarna och ta en fika i cafét. Senare på dagen träffade vi Anna och tog en kaffe.


Sara försöker komma in i hålet i trädet, halva inne.


Linssoppa med gröna linser, kantareller, champinjoner och pumpacream.

Lökmarknaden och trädgården.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äntligen kom du till trädgården =)... Det var ju bra! Hoppas ni hade skoj. Vi ses ju snart.. Funderar lite på när jag behöver min bil. Kanske måste flytta från lägenheten i november.Men vi får se, får prata om de sen när du kommer hem.. Ha de gött!! Pöss

2009-10-07 @ 20:56:43
Postat av: Erik

Det ser ju att vara host dar?! Men det ar en mysig tid! Avnjut alla farger for mig med;)

2009-10-08 @ 05:26:46
URL: http://erikn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fika-Kungarna?

2009-10-09 @ 08:24:29
Postat av: Fikakungen

Lätt att vi var fikakungarna! Är vi alltid, tomten och al! :)

Tack för några fina dagar, Maddan. Får vi göra om snart :)

Puss //Vita molnet

2009-10-09 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0