Delta T.

Efter flera timmar vid datorn på grund av att programinstallationera inte ville fungerade, för att filer inte ville öppnas och Madeleines huvud ville sprängas, är nu allt bra igen :D
Jag lyckades tillslut öppna filen (pust) och jag började med hjälp av Henric att laborera min första laboration. Beräkna effekten hos en spisplatta! Vilket jag trodde var enkelt, men när vi skulle börja skriva in hypotes etc möttes vi av omöjliga beräkningar och formler. Åskmoln bildades ovanför våra huvud, jag kokade och Henric såg tappad ut.

c
m⋅ΔT= P⋅Δt

Åter igen ville mitt huvudsprängas och jag såg ingen utväg, ingen hjälp.
Tillsslut jag kom på det:
Som en ängel från ovan tog mitt mattegeni Sara sig tid att hjälpa mig och löste alltihopa.
Så nu sitter jag här med en färdig laborationsrapport, all thanks to Sara.




Espan!

Kommentarer
Postat av: Espan

Aw, vad fin du är! Är glad att jag kunde hjälpa till. Saknar dig!

2009-09-09 @ 19:55:07
Postat av: Anonym

Herregud människa, vad fan läser du egentligen? Inte SSK va? Låter inte som det. Keep up:)

2009-09-10 @ 21:38:41
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0