Sept. 22, 2009

Jag fick godkänt på mitt första uppdrag (tenta) :D Känns jättebra nu vet man att man gör/gjort rätt! Det är ju lite annorlunda att plugga på distans, man vet ju inte riktigt vad som förväntas och hur specifikt det ska beskrivas/utföras. Men jag fick bra feedback som jag ska komma ihåg till nästa uppdrag : ) En sån lättnad!
Sitter just nu och sippar i min mig första kopp kaffe :D Morgonkaffet blev uteslutet då jag inte handlade igår, men nu jävlar anama dricks det!

Haggan ringde tillbaka imorse, nu helt förändrar, mild och snäll!!! Schitzofren?!



Jag tänkte nu till den 17/10 beat the crab out of lackklänningen och slå till med den här. Vad tycks Tina? Även denna kanske ger en glimt av "dee röööda" om man har tur vill säga ; )


Kommentarer
Postat av: Tina

Skitsnygg;) Varför inte lacktroller också? Grattis till tentan=)

2009-09-22 @ 21:10:45
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kaffe är livet. Grattis.

2009-09-24 @ 11:43:51
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/
Postat av: Elina

Grattis till tentan Madde:)

2009-09-29 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0