Ho ho ho... houngsrostade, ho ho ho.

Om ni snabbt vill bli pigga och glada, sätt på LENNY KRAVITZ GREATEST HITS : )
Det får en att vilja dansa dirket!!!
Egentligen borde jag sätta mig och läsa direkt men jag tror nog att jag hinner skriva om kvinnohelgen med mamma & Emelie.

På onsdagseftermiddagen tog jag mig ut till Arlanda och hämta upp dem. Väl hemma lagade vi middag, kollade på Idol och tog det lugnt. På torsdagen for vi in till City, shoppade satan till regnet rasade. Tog tåget hem och körde till Täby Centrum, ett av de större köpcentrumen och där shoppade vi loss igen : D På fredagen arbetade jag och var hemma igen vid ett och då tog vi bilen till Stockholm Quality Outlet. Senare på kvällen satt vi hemma och pratade, vi pratade en hel massa. Nu finns det nog inte mycket som inte är sagt mellan oss tre : ) Jag och mamma gjorde en visit till en lokalbar vid stationen bara för att vädra oss lite. Vilket bottennapp, bara svettiga människor och 98% var män. På vägen hem skulle jag lite snällt fråga efter en cigg hos den mest svettigakillen, men ack vad jag skulle ha låtit bli. Han och en tjej hade ju det lite "mysigt" mot ett staket!!! HAHA... oppps.

I lördags var det musikal dags. Vi åkte några timmar före och åt en väldigt god middag på en restaurang vid Hötorget. Musikalen var fantatiskt roligt, bra och underhållande. Rolf Lassgård var fantastiskt som kvinna:D Mamma skrattade fram ett par tårar, den var hysteriskt.

På söndagen var vi inne igen och gick i Gamla Stan, vi fick se mycket mer än vad jag har gjort innan. Man måste nästa svänga in på en tvärgata och bara gå. Det kommer så mycket mer då.
I måndags flög dem hem igen!

Nu lite bilder och det fanns verkligen inte många bra. Lite för att jag och mamma inte blir bra på bild. Vi blinkar och gör konstiga miner inte som Emelie dirket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en jättekul helg! Puss. HoHoHo den var bra!!

2009-09-30 @ 18:27:56
Postat av: emelie

hahaha.. hohoho... skit bra!! Tack så jätte mycket. Hade mycket skoj =D

2009-09-30 @ 21:19:29
Postat av: Anonym

Hejsan jag undrar om du har kvar dina labb rapporeter från Natur b distans kursen?, effekten av en spisplatta och identifiera kolhydrater och protein?

2010-05-20 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0