Fredag.

Det börjar märkas på min blogg att jag är hemma lite mera nu. Det blir lite fler inlägg. Får hoppas att ingen misstycker om det : )
Idag är jag seg, har ingen lust att gräva ner mig i böckerna just nu, skulle börjat på nästa kapitelet idag, men jag borde nog läsa det förra en gång till först. Men först och främst ska jag promenera en runda, jag behöver friskluft. Annars idag händer förmodligen ingenting, Henric ska till Linköping och jag ska för första gången på väldigt länge sova alldeles själv i 2 nätter. För många andra är det säkert skönt att få ha hela sängen för sig själv och bara få va. Klart att det är skönt med "egentid", men det är nätterna jag bävar för. Jag är mörkrädd och har väldigt svårt för att sova själv. Men som jag sagt innan är det övning, övning som gäller : (



Cecilia.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååhhhh cecilia....

2009-09-04 @ 13:10:51
Postat av: Anonym

Cecilia ser jättetrevlig ut.

2009-09-04 @ 21:03:51
Postat av: Anonym

Ser att ni redan börjat få vinter där uppe ;o)

Tacka vet jag skåne, här har det precis börjat bli höst....

2009-09-06 @ 23:12:12
URL: http://bamses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0