La vie en rose.

Jag är på jättebra humör:D Jag har gjort det mesta av min laboration idag, så imorgon ska jag börja göra mitt första uppdrag (tenta) och den ser lätt ut. Det är 8 frågor och sen bifoga de två laborationer jag har gjort.
Idag fick jag ett brev från ABK, jag fick tillbaka mina poäng och det var inte så dumt, de va la 1700 poäng. Just nu har jag en chokladsockerkaka i ugnen som jag ska gratinera med grädde, mums och så har jag björnarna på fötter, vi myser :D


Fick dessa skossorna av Henric.
Det börjar bli lite kallt om fossingarna.


Kommentarer
Postat av: Tina

Så söta=) Lycka till med lampan släckt!

2009-09-17 @ 19:36:00
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0