Madeleinaren


Jag skickade för en stund sedan in mitt första uppdrag, så nu har jag gjort 1/3 av kursen. JIPPIE!
Om en timme åker vi in till stan, ska följa med och säga hejdå till Henric vid tåget. Han åker hem idag och kommer inte hem igen på en och en halv vecka. Det är det längsta vi har varit ifrån varandra på 1,5 år : ( Jag ska vara hemma själv tills på onsdageftermiddag, då landar mamma & Emelie :D Jag har tänkt spendera denna ensamtiden med att plugga, laga vegomat och jobba lördag/söndag kväll. Det ska nog gå bra, men lampan kommer nog vara tänd!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det fixar du, tuffing.

2009-09-19 @ 22:10:48
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0