Bakfylla de lux

I fredags var Johanna & Jarmo här på middag, vi grillade och drack röd vin. Vi planerade in en helg som vi ska spendera i Lysekil, i Johannas föräldrars sommarstuga. En party/mys helg med kanske en tripp till ett spa i närheten :D Inte illa de inte..
På lördagen kom Hax, en hund och en klasskamrat till Henric, Mikaela på kaffe. Rottweilern Hax tuggade på varenda pinne som han kunde få tag i och helst flera på en gång, nästan som Frasse som ska ha 3 bollar i munnen samtidigt. Senare på kvällen kom Anna, Filippa & Hampe på grillning och röd vin (igen). Sen tog vi tåget till Söder och drack öl på en krog.
Kvällen blev sen och dagen efter mådde jag "SOM FAN". Jag vet inte ens om jag någonsin har haft en sådan långvarig/dunkande huvudvärk som gjorde ont när jag pratade och rörde mig. Det var fruktanvärt.. Därmed flyttade vi oss inte många milimeter på hela dagen igår :)

Idag är det GALAPREMIÄR. Det ska blir skit kul!


Ahhhh, blod, blod, blod, blod, blod, blod, rödbetor!!!

Det fanns massor av "Anna bilder", men jag nöjde mig av en av de 10 genom vinglaset bilderna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0