Galapremiären.

Jag är besviken på min galapremiär. Jag tycker inte att man ska skriva ut i närvaro av skådespelare & regissiör om man inte får se en glimt av dem.



Det var ingen fruktansvärd FLOPP, det var en jätte bra film. Sevärd till tusen.
Det började med att vi köade, (se bild, kolla in oss) i en lååång kö, de var jätte mycket folk som köade för att se filmen. Väl i kön blev jag intervjuad av Svenska Dagbladet, tjejen som intervjuade tyckte att jag var så finklädd inför premiären, haha.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3521061.svd och vi blev fotade av Aftonbladet. Inne i biografen var det fint uppdukad och discokulor i taket, man fick ta en dricka och en macka. Men sen var man tvungen att fortsätta mot salarna för att det var så många människor som skulle in. Alltså ingen möjlighet att se skådespelarna. Väl inne i salen fick man popcorn, dvd filmen och en bok av Thomas Bodström. Men som NyqvistIDOL var halva galapremiären att jag ville få syn på honom. Men när filmen var slut gick utgången dirket ut på gatan.. Kändisarna kom förmodligen in sist och hade sitt mingelrum bakom vårt.
Jag stod utanför 40 minuter efter filmen och frös i hopp om att jag kanske, kanske skulle få se någon. Jag ska skicka mail till SF om min besvikelse. Den enda närvaron av skådespelarna vi fick var att dem var i samma hus. Det var bara 1-4 salarna, det vill säga de andra inbjudna "kändisarna" som fick se de andra kändisarna....
Men va fan, jag blev faktiskt intervjuad, var med i tidningen, var snygg och såg filmen innan er :D


Bilden på mig är tagen när vi kom hem, lite frusen och sur.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trist att ni inte fick se Nyqvist.. Men kul att filmen var bra i alla fall. Kramiz

2009-09-15 @ 18:49:43
Postat av: Kajsa

Gumman, jag har LEGAT med Nyqvist... haha. Fin du var i klänningen. Ses snart eller?

2009-09-16 @ 13:14:00
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/
Postat av: Erik

Du var ju ratt kladd for en gala! Sweet sager jag bara!!!!

2009-09-19 @ 14:27:25
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0