Natriumklorid.

Nu har pluggandet dragit igång och jag kan faktiskt redan nu säga att det går bra. Det jag läser fastnar och jag tycker inte att det är speciellt tråkigt fastän det just nu handlar om atomer. Jag fattar det! Vilket är helt obegripligt: ) Tydligen hade jag glömt oktober månad, för när jag har pratat med folk har jag hela tiden sagt att jag har iaf 2 månader på mig tills sista komplettingsdagen 1 dec. HURM.
Nu är det september, november, december. Så igår dök OKTOBER upp i mitt huvud och räddade mig från min stress. Igår vad vi på Clas Ohlsson och köpte webcamera och headset, vilket jag inte ska använda förrän sista munliga examinationen, men jag kan lika gärna ha det köpt.

Nu ska jag ta en paus från pluggande och äta lunch.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra.. plugga på. För när vi kommer har du inte tid till det =).. Pöss

2009-09-03 @ 15:23:50
Postat av: Tina

Hur kan man glömma årets viktigaste månad?

2009-09-03 @ 23:02:32
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0