Oj Oj Oj

Oj oj, nu har Tina fått många kommentarer på sin blogg : ) Kunde inte låta bli att kommentera en annan kommentator som hade läst att : vaccinet är farligt och är till för att "sålla bort" de svagare individerna, och att H1N1 bara är en lämplig ursäkt att börja depopulariseringen.

Även om hon säkert skojade, så hade det varit kul att veta varifrån hon fått denna information. Det finns tydligen folk som tror på detta, vilket är absurt. Folk går verkligen på precis vad som helst!

Jag brukar numera kolla på Nyheterna, mycket på grund av att vi bara har 1,2,4 och 6, så utbudet är lite glest. Men jag blir upprörd efter varje nyhetssändning, folk dör hit och dit, folk gör saker och säger saker som är helt rubbat. Det är inga normala beteende man ser på tv. Det är en blandning mellan neandertalare och överklassens överklass.
Jag säger som jag brukar säga till Henric, om jag blir president så det första jag ska ta bort är dem JÄVLA roterande ingåarna till varenda varuhus. Det är en DÖDSFÄLLA : )
Därefter tar jag tag i folk beteende... Hur? hrum..



Kommentarer
Postat av: Tina

Nästan fler kommentarer än läsare:P

2009-09-11 @ 21:34:03
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0