Yoga.

Har precis kommit hem från ett ki-yoga pass. Något som passar mig perferkt för tro det eller ej är jag ganska så smidig ; ) Fick bli ett lite mer lugnare pass, då jag i tisdages vrickade foten på medelpasset. Hoppade fram hela onsdagen men nu har det kom gått om.
Annars kan jag berätta att CykelbyxCarina har tagit cykelbyxan ett steg längre. Jag tränar numera i långa cykelbyxor : ) Vad sägs om det ?!
(Jag blev mobbad av Filippa på tågluffen för att jag hade med mig svarta cykelbyxor, något jag själv tänkte kunde vara skönt. Men det såg ganska hysteriskt ut! Därav CykelbyxCarina. )

Idag bokade jag och mamma biljetter till musikalen HAIRSPRAY, som vi och Emelie ska se när de två kommer upp i slutet av september. Ska börja kolla runt/fundera på vad vi mer ska hitta på, dem kommer upp och hälsar på i 5 dagar när Henric är på praktik nere i Kristianstad.


Testade webbcameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0