2010

Det har inte blivit mycket bloggande sen jag kom tillbaka från Kristianstad. Detta förmodligen för att jag lever i en viss förtvivlan för att jag snart ska flytta och att min hjärna inte fungerar som den brukar :)
Nu är i och för sig julen och allt med tomtar undan plockat, men min tripp hem i julas var underbar. Julafton, Henric födelsedag och nyår var toppen.

Idag var sista dagen på jobbet och det var uppriktigt jobbigt. Jag kommer sakna "vissa" av mina arbetskamrater och mina djupt dementa tanter.

Annars är Emelie på besök och kommer åka med mig hem på fredag. Jag flyttar ju på fredag, hrum...
Imorgon ska vi gå på stan, inhandla nyttiga skolsaker och sen ska vi också hinna med ett bio besök innan vi åker ner till Skåneland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0