BTH

Jag är väldigt trött, därav den dåliga uppdateringen. Jag är trött efter min första vecka i skolan, all information, alla intryck, nya kompisar. Jag kan säga att första dagen var jag 30 minuter sen till uppropet på grund av tåget, suck suck. Men det gjorde hela blev jättebra : ) Den är en stor klass, ska vara 75 st tillslut, saknas några. Jag har lärt känna alla som pendlar och tycker att allt verkar trevligt. Schemat ser slappt ut men det är förmodligen för att det är mycket självstudier och grupparbete. Jag kom i en bra basgrupp, 9 st i en grupp som träffas flera gånger i veckan och gör studieuppgifter och går på basgruppsträffar med handledare. Det är jättebra att basgrupperna finns, man har alltid ett par stycken att vända sig till och som man lär känna. Allt som allt känns det SUPER bra, jag är taggad och inte alls orolig över pendlingen. Denna veckans pendling har gått bra, ingen ÅKSJUKA!!!


Jag kommer bli sämre på att uppdatera för att jag har en del studieuppgifter framöver. Dem vill förberedda oss och har lagt en del uppgifter på kort tid för att sätta fart på oss. Men det är nog bra så att man kommer in i det!


Allt för mig, ha det bra / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0