Jobb i kväll.



Jag har blivit erbjuden en studentlägenhet på Trossö i Karlskrona, ligger som andra plats. Den har en hyra på 3500 och är på 22 km med pentry och badrum. Jag vill inte behöva dela kök och badrum med några andra, det är mitt ända krav. Men jag tänkte vänta en dag till, jag har till den 10 innan jag behöver svara, för vem vet jag kanske få fler erbjudande. Dock kommer jag inte kunna se lgh innan jag tackar ja. 

Usch. Det känns helt ofattbart att jag ska börja skolan, att jag ska flytta till Karlskrona. Kan inte massor av människor tacka nej till Kristianstad så jag kan gå där istället... Men jag måste prova först.

Ska åter igen om en halv timme ringa och kolla om det har någon har tackat nej...

Kommentarer
Postat av: elina

Grattis till intagningen!)Josse sa att du berättat på nyår men det har jag nog missat så därför får du en lycköskning nu istället:)Ni kommer klara detta galant!puss å kram

2010-01-08 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0